Servei d'Estudis Territorials i Anàlisi Econòmica

Servei d'Estudis Territorials i Anàlisi Econòmica



Cal concertar cita per a l’atenció presencial:
De dilluns a divendres, de 9 a 14 h, al telèfon 93 810 06 98 Opció 3 o al correu electrònic sie@mancomunitat.cat


El Servei d’Iniciatives Econòmiques (SIE) disposa de l'Observatori del desenvolupament local de l'Alt Penedès i del Garraf amb l'objectiu de donar a conèixer en profunditat la realitat socioeconòmica de les comarques de l'Alt Penedès i el Garraf, amb dades actualitzades i seguint la seva evolució temporal. Així, recull i tracta dades dels següents àmbits: demografia, mercat de treball, activitat econòmica, qualitat de vida, comunicació i transport, i analitza la situació socioeconòmica d'aquest territori. El Servei és una entitat acreditada a la Xarxa d'Observatoris del Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona.

NOTÍCIES
  • Imatge

    L’augment de l’oferta residencial no aconsegueix reduir la pressió de la demanda a l’Alt Penedès, el Garraf i el Baix Penedès

    16/juny/2026

    El Servei d’Iniciatives Econòmiques de la Mancomunitat Penedès-Garraf ha publicat l’informe d’habitatge corresponent a l’any 2025 a les comarques de l’Alt Penedès, el Garraf i el Baix Penedès. Les dades mostren un increment de l’activitat constructiva a les tres comarques, especialment pel que fa als habitatges acabats, mentre que la demanda residencial continua mantenint una incidència significativa sobre l’evolució dels preus.

NORMATIVA

CONVENI PRORR 6 2024

Pròrroga per al lloguer del local del SIE, propietat del CCAP.

Registre del conveni 2024/11/1343.