ApS Gestió forestal i energètica: SOM BOSC

3r i 4t ESO


L’ApS Gestió Forestal i Energètica: Som Bosc és un projecte d’Aprenentatge i Servei que apropa l’alumnat al coneixement i la cura de l’entorn forestal. A través d’aquesta experiència, es treballa la importància dels boscos i la necessitat de gestionar-los de manera sostenible per prevenir incendis, aprofitar la biomassa com a font d’energia renovable i preservar el medi natural.

Al llarg de diverses sessions, els participants adquiriran coneixements sobre gestió forestal sostenible i participaran en accions concretes al territori, tot coneixent els diferents agents implicats.

El projecte té com a objectiu fomentar la reflexió sobre el valor dels boscos i potenciar el paper de l’alumnat com a ciutadania activa i compromesa amb la seva conservació.

ON ES REALITZA L’ACTIVITAT?

A l’aula, a diferents instal·lacions i en un entorn forestal proper al centre.

DURADA DE L’ACTIVITAT

6 sessions d’aprenentatge amb un total de 10 hores i 10 hores de servei comunitari.

MATERIAL NECESSARI

Pantalla digital

TEMÀTICA

Energia i gestió forestal

ODS DE L’ACTIVITAT:

   

Darrera actualització: 1.06.2026 | 08:34