Queixes, suggeriments i propostes
La ciutadania pot fer arribar a la Mancomunitat les queixes o suggeriments respecte als serveis que presta per encàrrec dels ajuntaments, com ara la recollida de residus, els sanejament de les aigües residuals, la recollida d’animals perduts o abandonats, la gestió forestal, l'educació ambiental, la promoció de l’emprenedoria, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió de la Mancomunitat, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Normativa reguladora:
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona
Canals de tramitació:
-
Presencial
Als Serveis Centrals de la Mancomunitat.
-
Telemàticament
Cal que empleneu la sol·licitud. Necessiteu tenir certificat digital o identificació mòbil.
Tramitar ara