Queixes, suggeriments i propostes
La ciutadania pot fer arribar a la Mancomunitat les queixes o suggeriments respecte als serveis que presta per encàrrec dels ajuntaments, com ara la recollida de residus, els sanejament de les aigües residuals, la recollida d’animals perduts o abandonats, la gestió forestal, l'educació ambiental, la promoció de l’emprenedoria, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió de la Mancomunitat, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Normativa reguladora:
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o el seu representant degudament acreditat/da.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Cal un servei d'identificació digital reconegut: idCAT Mòbil, certificat digital o Cl@ve
Tramitar ara -
Presencial
Als Serveis Centrals de la Mancomunitat.