Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Normativa reguladora:

• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Quin cost té:

Gratuït

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona

Canals de tramitació:

  • Presencial

Serveis Centrals de la Mancomunitat Penedès-Garraf

Avinguda de Cubelles, 88, 1r - 08800 Vilanova i la Geltrú - Barcelona (Catalunya)
Telèfon:93 810 06 98
Adreça electrònica: info@mancomunitat.cat
Lloc web: mancomunitat.cat
Horari:  
De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 18.09.2018 | 15:22