El GAS apropa el coneixement de les línies d'ajuts i subvencions
El Gabinet d'Ajuts i Subvencions de la Mancomunitat Penedès-Garraf ha promogut una sessió de posada al dia pel que fa a les línies d'ajuts i subvencions que es troben a l'abast dels ajuntaments.
Amb el títol "Oportunitats de finançament per als ens locals", l'acte ha tingut lloc a l'Ajuntament de Mediona i ha comptat amb ponents del departament de Cooperació i Assistència Local de l'Àrea de Presidència de la Diputació de Barcelona. L'alcalde de Mediona, Servand Casas ha obert el programa i ha cedit la paraula a Marina Espinosa, coordinadora de l'esmentat departament provincial.
S'ha parlat d'instruments de cooperació local; NextGeneration i altres fons europeus; el Catàleg 2026 com a finestreta única pel finançament local i, finalment, el programa específic NextDiba.